سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زردچوبه همینطور در نماید شدن پروسه پیری پوست

 بهترین ماسک صورت

وجود ماده اثر گذار زردچوبه یعنی curcumin، سبب ساز روشنی هرچه بیش تر پوست می‌گردد. این ماده خواص(Property) ضدعفونی، ضدباکتری و ضدالتهاب داراست که آن را در کاهش یکسری عارضه پوستی نظیر آکنه، جوش، لکوپیس و لک بسیار تاثیرگذار میکند.

 

زردچوبه همینطور در نماید شدن پروسه پیری پوست به طور طبیعی و بازگرداندن جوانی تاثیر داراست. بعلاوه، استعمال مداوم از آن، تولید چین و چروک را کاهش می دهد.دو قاشق غذاخوری آرد، یک قاشق چای‌خوری زردچوبه و تعدادی قطره عسل را ترکیب فرمایید.

 

یک لایه نازک از این خمیر را روی صورتتان بگذارید. 20 دقیقه زمان دهید تا کم آب شود. به آرامی آن را بخراشید و صورتتان را با آب منزه فرمایید. این خمیر حکم یک منزه کننده طبیعی را داراست. ماسک رخ زردچوبه در کاهش (Decrease)آکنه بسیار موءثر میباشد.

 

مقدار زردچوبه را با پودر چوب دمپایی ادغام کرده و روی صورتتان بزنید. 10 دقیقه آن را به حالا خویش رها فرمائید و آن‌گاه با آب سرد صورتتان را منزه فرمایید. این ماسک را سه توشه در هفته به کارگیری فرمایید. پودر زردچوبه را با آبلیمو ترکیب نمایید تا خمیری به دست بیاید. هر روز آن را روی صورتتان بگذارید. به کار گیری مداوم از این خمیر بطور اثرگذار در نبرد با لک و پیس، یاری می‌نماید