سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماست و عسل؛ماسک چهره

  بهترین ماسک صورت

 

درپی راهی نو برای اضافه کردن زیبایی و نگهداری از پوست خویش میباشید؟ به جای گشت‌زدن در فروشگاه­ها و توصیه محصول ها آنلاین، خودتان ساختن یکی این محصول ها گران‌قیمت زیبایی را آزمون فرمائید. اسکراب تن، ماسک فیس، نمک و روغن خزینه ،راهکارهای معمولی و صد رد صدً سوای هزینه آنچنانی میباشد که به دست خویش شما فراهم می‌شود و سرشار از موادمغذی و جایگزین عالی مواد لاکچری میباشند.

 

اسکراب تن قهوه

کاربرد: قابل انعطاف­کننده و مرطوب­کننده فوری

 

قهوه و زیبایی

 

روش تنظیم: مقدار هم اندازه از پودر قهوه و شکر را ادغام فرمائید. گلیسیرین صیفیجات (در مغازه­های مواد غذایی وجود دارد) یا این که روغن زیتون بیشتر فرمائید تا‌زمانی‌که به غلظت دلخواه برسید. دو قاشق غذاخوری دارچین و یکسری قطره عصاره وانیل یا این که روغن خوشبو بیش تر کرده و ترکیب نمایید.

 

نمک خزینه اسطوخودوس

کاربرد: التیام ماهیچه‌ها خسته و ذهن

 

اسطوخودوس و زیبایی

 

شیوه تنظیم: دو فنجان نمک اپسوم را با یک فنجان نمک دریایی در پیاله‌ای ترکیب فرمایید. یک سری قطره اسطوخودوس را برای رنگ و بافت بیش تر فرمائید و بعد با قاشق مخلوط را باطن شیشه یا این که انبان پارچه‌­ای بریزید.

 

ماست و عسل؛ماسک چهره

کاربرد: لایه بردار و پر‌نور کننده پوست

 

ماست و عسل و زیبایی

 

شیوه تنظیم: به مقدار معادل ماست و عسل بردارید (برای یک ماسک از هر یک یک قاشق غذاخوری کافی میباشد) اندکی جوز و دارچین روی آن بپاشید که چهت نیل خون به پوست و بهبود چرخش خون استعمال می­شود. ماسک را باطن یک شیشه مربا بریزید و یک امر مصرف با این پیام روی آن بچسبانید: “حدود 5 دقیقه روی رخ بگذارید و بعد از آن پوست قابل انعطاف و واضح را بشویید.”

 

نوشته‌علمی دارای ارتباط: خاصیت و قیمت غذایی عسل

اسکراب شکر قهوه‌­ای وانیلی

کاربرد: برداشتن سلول­های مرده پوست و قابل انعطاف کردن نقاط زبری مثل راز زانو و آرنج.

 

شکر قهوه‌­ای وانیلی و زیبایی

 

روش تنظیم: دو فنجان شکر قهوه­‌ای و یک فنجان شکر را تازمانیکه یک پارچه شوند، ترکیب نمایید. حدود یک فنجان (با دقت به غلظت گزینه نظرتان) روغن بادام و یک قاشق غذاخوری عصاره خالص وانیل طولانی تر فرمایید و تا‌هنگامیکه قابل انعطاف شود هم بزنید. در یک کاسه شیشه‌­ای در بسته آن را مراقبت نمایید.

 

اسکراب نعناع برای پا

کاربرد: برای انرژی بخشیدن و قابل انعطاف‌شدن پای خسته

 

نعناع و زیبایی

 

نحوه تنظیم: یک فنجان شکر در ظرف بریزید. به آرامی پاره ای روغن نارگیل (که در مایکروفر گرم شده‌است) بیفزایید تا هنگامی که به غلظت دلخواه برسید. چندین قطره اسانس یا این که عصاره نعناع طولانی تر نمائید. در غایت مواد را در یک شیشه بریزید .

 

اسکراب نمک پرتقال و لیمو

کاربرد: قابل انعطاف‌کردن و لایه‌بردای ضمن تقویت نتایج از روغن مرکبات

 

پرتقال و لیمو و زیبایی

 

طریق تنظیم: دو فنجان نمک اپسوم را با یک فنجان روغن زیتون ترکیب نمایید. لیموی جدید و پرتقال برای رایحه و رنگ بیفزایید.

 

روغن خزینه گل رز

کاربرد: رطوبت پوست و تمدد اعصاب و روان

 

گل سرخ

 

طریق تهیه و تنظیم: یک فنجان روغن نارگیل را به دوران 30 دقیقه یا این که تا وقتیکه بافت کره‌­ای خویش را از دست بدهد، در مایکروفر گرم فرمائید. به آرامی آن را در گلاب بچکانید تا ادغام خوشبو شود. گلبرگ گل بیشتر فرمائید و در بطری چوب پنبه دار بریزید.

 

اسکراب لب پرتقالی

کاربرد: صاف کردن لب­های سوراخ خوره و پوسته گردیده

 

اسکراب لب

 

شیوه تنظیم: دو قاشق غذاخوری شکر دانه‌دار را با چندین قطره روغن ویتامین E (در داروخانه‌ها وجود دارد) ادغام نمائید. دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یکسری قطره آب پرتقال نو (ترجیحاً با لرد) بیش تر فرمایید تا‌وقتی‌که به یک مخلوط غلیظ برسید. در یک قوطی با این برچسب مراقبت فرمایید: “ترکیب را روی لبها ماساژ دهید آنگاه با پارچه مرطوب پاک فرمایید.”

 

روغن تن نعناع

کاربرد: شادابی پوست و مرطوب کردن

 

نعناع و زیبایی

 

شیوه تنظیم: نصف فنجان روغن نارگیل، جوجوبا و روغن هسته انگور را ادغام نمایید. یکسری قطره روغن اسانس نعناع بیشتر نمایید و در یک شیشه بدور از هوا، مراقبت فرمائید.