سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماسک فیس ضد پیری هویج

بهترین ماسک صورت

ماسک فیس ضد پیری هویج

 

در شرایطی‌که هزینه بوتاکس ندارید یا از فرو رفتن سوزن های بوتاکس روی پوست چهره خوشتان نمی آید می‌توانید به جای آن از ماسک چهره هویج استعمال فرمایید. پس بیایید با هم نگاهی به فواید هویج برای پوست رخ و هم تراز بودن آن با بوتاکس بیندازیم.

 

سال هاست که از میوه ها و صیفیجات نو در زیبایی نیز به کارگیری میشود و یکی این میوه های اثر گذار برای پوست هویج میباشد که خواص ضد پیری داراست.

 

ویتامین های جانور در هویج پوست را جدید می‌نماید، نشاسته پوست و چروک ها را ترمیم می‌کند و اسید لاکتیک جانور در خامه ترش پوست را پر‌نور و روشن می‌کند. و مخلوط این سه ماده با همدیگر با علائم پیری، پوست وارفته و شل و ول، چین و چروک جوش های رمز سیاه نزاع می نماید.

 

مواد لازم برای تنظیم ماسک فیس ضد پیری هویج

 

1 عدد هویج پهناور رنده گردیده

 

1 قاشق غذاخوری نشاسته

 

1 واحداندازه گیری خامه ترش

 

شیوه تهیه و تنظیم ماسک فیس ضد پیری هویج

 

مواد را با هم مخلوط نمائید و یکسری لحظه چشم به راه بمانید.

 

ماسک را به طور بزنید و بگذارید نیم ساعت روی فیس بماند.

 

پس از نیم ساعت چهره را با آب ولرم بشوئید.

 

کرم مرطوب کننده بزنید.

 

این عمل را 3 توشه در هفته انجام دهید.

 

فعلا که نحوه تصحیح کردن ماسک را حافظه گرفتید یه خرده از فواید آن بگوییم. فواید بیشمار ماسک هویج پوست طراوت را به پوست بر می گرداند. با به کارگیری از این ماسک پوست به تمام مواد مفید که نیاز داراست میرسد.

 

استعمال مداوم ماسک هویج هم آرم های پیری، خطوط و چین و چروک ها را به مرور دوره در پوست از در میان میبرد و هم پوست را روشن و پر‌نور می‌نماید. با استعمال از این ماسک دیگر از لکه ها و جوش های راز سیاه ریلکس می‌شوید و به شکرانه ماسک هویج دیگر چنین مشکلاتی نخواهید داشت.

 

 

 

آیا به کار گیری از ماسک هویج برای کلیه پوست ها مطلوب میباشد؟

 

آری ماسک هویج را می اقتدار برای اشکال پوست ها به فعالیت موفقیت چون ویتامین های جان دار در آن به پوست ها هیچ آسیبی نمی تواند برساند. ولی در‌حالتی که اختلال شدید پوستی و یا این که آکنه های عمیق دارید صد رد صد پیشین از استعمال این ماسک با دکتر و کارشناس پوست مشورت کردن فرمائید زیرا ممکن میباشد پوست به مواد این ماسک آلرژی نشان دهد.

 

شایسته ترین رویکرد برای به کارگیری از ماسک هویج برای پوست های چرب این میباشد که مقداری برگ نعناع خرد گردیده را با پوره هویج ادغام کنیم و به مقطع نیم ساعت روی پوست بمالیم. نعناع منافذ پوست را منقبض می‌نماید و چربی پوست را میگیرد.

 

پوست های نرمال تا چرب هم می‌توانند بدین ماسک عسل بیش تر نمایند تا به پوست رطوبت رسانی نماید.

 

پوست های حساس نیز می‌توانند به ماسک هویج روغن نارگیل بیشتر نمایند تا التهاب و قرمزی پوست را کم کند.

 

در صورتیکه تا قبل از این از این ماسک به کار گیری نموده اید خرسند می شویم یه خرده از تجربه خویش برای ما در نصیب نگرش بگویید.