سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیبایی پوست

بهترین ماسک صورت

استفاده کننده عزیز، شما روزمره 2 عدد نوشته‌ی‌علمی میتیادمه زمانی سنم تحت بود و به قولی طفل بودم مامانم مدام تلاش می‌کرد به هر طریقی که گردیده بهم اشکال میوه و صیفیجات رو بخورونه. میوه ها رو که میخوردم البته سبزی رو به هیچ عنوان لب نمیزدم یا این که غذاهایی که سبزی داشتن رو با اکراه میخوردم. احتمالا خیلی از شماهام مثل اینجانب بودید. غافل از اینکه میوه ها و صیفیجات وسیع ترین نقش رو در تندرست جسم و نشاط و زیبایی پوست و گیسو دارن. هم اکنون که به عهدوپیمان خودمون پاره ای وسیع شدیم قیمت این نعمتهای معبود رو میدونیم. حال که میدونیم چقدر موءثر هستن و چه فوایدی دارن کاش بهتر به کار بستن ازشون رو هم خاطر بگیریم. درین مقاله چندین ماسک میوه ای خونگی رو که هم خیلی آسون تنظیم میشه و تمامی برای سالم و زیبایی پوست فوق العاده اس قرار میدم که انشاالله آیتم استفادتون قرار بگیره.

 

زیبایی پوست

زیبایی پوست

 

درخواست مقاله ها این روز ها خیلی زیاد گردیده و مطلقا نمیرسیم در زمینه ی کلیه این مواقعی که شما دوستان عزیز درخواست می‌کنید مقاله بذاریم. البته داریم سعیمون رو می‌کنیم که مطالبی که میذاریم متناسب با مراد شما باشه که تندرست و پوست و موی از بزرگترین هاش بود. هنگامی مقاله منش های خونگی سپید و براق کردن پوست رو گذاشتیم خیلی از دوستامون از ایرادات پوستی و نحوه های درمانش میپرسیدن که بایستی بگم مطالب سالم ما کاملا از مقاله‌ها طبی سالم داخلی و فرنگی تهیه و تنظیم میشه و متاسفانه هنوز طبابت رو در گروهمون نداریم تا بتونه جواب بده.

 

08:03

فیلم پباده سازی و رنگ کردن اتوبوس خدمت مکتب

زیبایی پوست فیس

زیبایی پوست فیس

 

میوه ها شایسته ترین و سلامت ترین ماسک هایی هستن که میشه برای فیس استفاده نمود. فقط نکته ای که در‌این قضیه خیلی مهمه و کلیه بایستی دقت کنیم اینه که به میوه خاصی آلرژی نداشته باشیم و خدای نکرده در اثر به کارگیری از اون خیر صرفا پوستمون بهتر نشه که عواقب خطرناکی هم برامون داشته باشه.

 

نکات دیگه ای که در زمینه‌ی این ماسک ها بایستی رعایت کنیم اینه که پیشین از استعمال میوه ها رو مطلقا خیلی خوب شسته باشیم و اینکه از میوه های نو به کارگیری کنیم.

 

ماسک موز برای تطهیر پوست چهره

موز تماما رسیده ای رو گزینش نمائید و با یه چنگال اون رو به صورت پوره در بیارید و روی پوست فیس و گردنتون بذارید و بعداز بیست دقیقه با آب ولرم رو به خنک بشویید.

 

در صورتی‌که صورتتون آکنه داره میتونید از کمی عسل و لیمو هم درین مخلوط به کار گیری نمائید.

 

ماسک موز

ماسک موز

 

ماسک گوجه خارجی برای پوست های چرب و جوش فیس

گوجه خارجی رو از اواسط نصف برش بزنید و یه خرده فشار بدید و روس صورتتون بذارید تا تخم های ریزش هم روی صورتتون قرار بگیره و بذارید یک‌سری دقیقه ای روی صورتتون بمونه. در صورتی صورتتون چربه و جوش هم دارید، این ماسک شایسته ترین طریق برای پاک کردن صورتتون می‌باشد.

 

ماسک گوجه خارجی

ماسک گوجه خارجی

 

ماسک انگور برای آکنه چهره

انگور رو پوره نمایید و با پالپ هاش روی پوست صوررتتون قرار بدید و حوصله نمایید تا روی صورتتون کم آب شه و بعد از آن با آب شستشو بدید.

 

با این ماسک میتونید از لکه و جوش های جزیی صورتتون خلاص بشید.

 

ماسک انگور

ماسک انگور

 

خیار بری پوست های کم آب

خیار طبعش سرده و خواص خنک کنندگی داره و شایسته ترین ماسک برای زیبایی پوست های کم آب می‌باشد.

 

خیار رو رنده فرمائید و آبش رو روی پوست رخ و گردنتون بمالید و اذن بدید کم آب بشه. اشکالی نداره در شرایطی که جند ساعت هم روی پوستتون بمونه. پالپ های اضافیش هم تحت عنوان ماسک بدور دیده بذارید.

 

ماسک خیار برای پوست کم آب و به دور دیده

ماسک خیار برای پوست کم آب و بدور دیده