سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات و رازهای جوانسازی پوست با طرز های طبیعی ضد پیری

بهترین ماسک صورت

استفاده کننده عزیز، شما روزمره 2 عدد نوشته‌علمی میتوانیهیچ کس دوست ندارد پیری پوست را دستکم تا گذشته از موعد آن تجربه نماید ، چین و چروک هایی که جوانی و زیبایی رخ را مختل می نمایند با یک برنامه بدون نقص و علمی میتوانند بسیار دیرتر روی صورت تان پدیدار شوند.

تمرین معمولی ایی که می‌تواند جلوی پیری پوست را بگیرد

همگی ما علامت هایی از پیری پوست را می‌دانیم که یکسری گزینه آن مانند چین و چروک ها ، لکه ها و نقاط رنگی را می اقتدار اشاره نمود که از پررنگ ترین موردها محسوب میگردند . این ها تمامی نماد هایی می باشند که به مرور دوره به جهت تابش بی از حد نوروفروغ خورشید به وجود آیند و تقسیم های نابجای سلولی را به وجود بیاورند و در فیس مشاهده این نماد ها ممکن میباشد که شما بلافاصله بخواهید سریعا از از آنان خلاص گردید یک کدام از این راهها که بین زنان کشورهای اروپایی و آسیای شرقی ترویج دارااست تغذیه مطلوب پوست و حرکات ورزشی میباشد که بازدارنده از چروک می‌شود.

 

پیری پوست

نکات و رازهای جوانسازی پوست با طرز های طبیعی ضد پیری

آیا فرمان العمل های طبیعی می‌توانند در پرهیز از پیری پوست مفید باشند ؟

اولیه از همگی می‌خواهیم واقعیتی را به شما بگوییم که آن این میباشد که در شرایطی‌که میخواهید از کرم های ضد پیری استعمال نمایید ، می بایست سبک و روش معاش تن درستی را دنبال نمایید و یک رژیم غذایی سلامت داشته باشید که بتواند در تاثیرگذاری این کرم موءثر باشد .

به گونه ای می اقتدار اذعان کرد که پوست ما انعکاسی از تندستی بدنمان است و این به خودی خویش می‌تواند بسیار بدیهی باشد که می بایست یک رژیم غذایی سلامت متشکل گردیده از میوه ها ، صیفیجات ، پروتئین ها ، غذاهای کیفیت خوب و چربی های ضروری تن را داشته باشید.

یک کدام از دیگر از کارداران بروز این ایرادات ، عدم ورزش می‌باشد که یک کدام از مهم ترین کارداران به حساب آورده می شود و سفارش میشود صد رد صد در کنار رژیم غذایی تان از تمرین و ورزش برخوردار گردید چراکه در صورتی این دو آیتم را دنبال نکنید علامت های پیری از آنچه که از پیشین فکرش را می کردید می‌تواند طولانی تر و زودتر در شما به وجود بیایند و مخاطرات و اشتباهات جبران ناپذیری را به وجود بیاورند . 

سلنیوم و اسید آلفا لیپوئیک در حالی که هر دوی آن‌ها آنتی اکسیدان های توانمند می‌باشند و میتوانند از پوست حفظ نمایند ، می بایست در طی تحقیقاتی در یک بازه زمانی آماری از انسانها ، تاثیرگذاری آن گزینه باز بینی قرار گیرد .

 

نکات مهم تغذیه ای برای برنا ماندن و خودداری از پیری پوست

ویتامین C :

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قدرتمند ایی میباشد که می‌تواند به نوسازی کلاژن های پوست که فیض این فعالیت سبب ساز کاهش چین و چروک میگردد ، یاری دهد.با این درحال حاضر هنوز کرمی در بازار با تیتر کرم ضد پیری متشکل گردیده از ویتامین C ، جان دار وجود ندارد و ممکن میباشد که هنوز شناخته نشده باشد .

پیری پوست

ویتامین های مهم برای خودداری از پیری پوست

ویتامین E و ویتامین B complex :

ویتامین E و نیاسین آمید ، دو عنصری می باشند که استعمال از آنها میتواند منجر کاهش چین و چروک پوست شوند و همانند ویتامین C ، از این دو عنصر هم کرمی با تیتر کرم ضد پیری معرف نشده میباشد .

آنتی اکسیدان ضد پیری پوست:

عناصری که دربردارنده آنتی اکسیدان ها می‌باشند می‌توانند در کاهش چین و چروک بسیار اثرگذار باشند و پیری پوست را کاهش دهند .

عناصری مانند آلوئه ورا ، زنجبیل و انگور دربردارنده مقادیر متعددی آنتی اکسیدان می باشند که به کارگیری از آن ها می‌تواند بسیار در کاهش چین و چروک مفید باشند و پژوهش ها هم نشان داده اند که استعمال از این موادتشکیل دهنده می‌توانند در کاهش چین و چروک بسیار اثر گذار باشند .

طرز های نوین و تکنولوژی به امداد جوانسازی و دوری از پیری پوست میاید

ولی می قدرت اعلام‌کرد که امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی ابزارهایی بوجود آمده اند که میتوانند سبب ساز جوانسازی پوست شوند که بعضی از مهم‌ترین آن‌ها می شود به بعضی دستگاه های لایه بردار، لیزر درمانی و تزریق بوتاکس اشاره نمود که باید با تجویز و به وسیله پزشک معالج کارشناس صورت بپذیرد.

تمرینان فیس برای برنا ماندن و خودداری از پیری پوست

درین نوشته‌ی‌علمی از نمناک ما تمریناتی به شما معرفی خوا هیم کرد که دیگر نیازی به فعالیت های جراحی و بوتاکس و لایه برداری و موردها دیگر این چنینی نخواهید داشت ؛ تمریناتی که بسیار تاثیر گذار میباشد و با مشاهده تاثیرات آن بسیار شگفت زده خواهید شد .

تمام این تمرین که ما به شما معرفی می‌کنیم تمامی برای بهبودی عضله ها و ارتقا جریان خون می‌باشد و هیچ عوارضی را به وجود نخواهند آورد و شما می‌توانید با اطمینان بی نقص تمارین تحت را انجام دهید .

 

1-مانند ماهی گردید:تمرینی برای لپ ها

پیری پوست

حرکات ورزشی چهره و ضد پیری پوست

لپ هایتان را همانند عکس ، مانند ماهی قرمز رنگ نمائید بطوری که لب هایتان را روی دندان های جلوییتان قرار دهید و 5 ثانیه در‌این‌صورت‌ نگه دارید و این عمل را روزمره 3 توشه انجام دهید .

2-گشوده نگه داشتن فک

پیری پوست

برای این فعالیت فک پایینی خویش را گشوده فرمایید و آنرا به مقطع 10 الی 15 ثانیه گشوده نگه دارید و این عمل را 5 توشه در روز تکرار فرمائید .

*عصر گشوده نگه داشتن به سیرتکامل ایی گزینش میگردد زمانیکه حس کردید سیرتکامل هایتان کش آمدند ، فک تان را ببندید .

3-چشمانتان را تماما گشوده فرمائید 

جوانی و پیری پوست

ورزش های معمولی برای جوانی و خودداری از پیری پوست

فرض فرمائید که بابت اتفاقی شوک زده گردیده اید و از شوک چشمانتان به طور کامل گشوده شده‌است و در همین موقعیت 10 ثانیه چشمانتان را گشوده نگه دارید و بعد از آن 5 ثانیه به خودتان استراحت دهید و مجددا انجام دهید . این فعالیت را دو توشه در روز تکرار نمائید که منجر کاهش چین و چروک و خستگی در حوالی دیده می‌شود .

4-سیرتکامل هایتان را آکنده‌از باد فرمایید 

جوانی و پیری پوست

سیرتکامل هایتان را به مقطع آبادی ثانیه آکنده‌از هوا فرمائید . این فعالیت را توصیه میشود 5 توشه در روز تکرار نمایید

5-کشیدن گردن

جوانی و پیری پوست

صورتتان را به سمت بالا بکشید تا گردنتان یه خرده کش بیاید . این فعالیت را روزمره 7 توشه و هر توشه به زمان 5 ثانیه تکرار فرمائید .

6-هوای اطرافتان را ببوسید 

جوانی و پیری پوست

روزمره به زمان 5 توشه به بازه 5 ثانیه این عمل را انجام دهید .

در حالتی‌که با این نحوه موافق نیستید ، میتوانید آرنج خویش را روی میز قرار دهید و مشت خویش را پایین زنخدان تان بگذارید و عملکرد نمایید که فک خویش را گشوده نمایید و زمانیکه برنده به مفتوح کردن فک شدید ، 5 ثانیه در‌این‌صورت‌ فک را گشوده نگه دارید و این فعالیت را 10 توشه در روز انجام دهید .

7-به اسمان نگاه فرمائید (برای شل شدن چشمانتان):

جوانی و پیری پوست

سرتان را بالا بیاورید و به اسمان نگاه فرمایید و این حرکحت را روزمره 2بار انجام دهید .

8-کشیدن ابروها برای ایجاد عضله‌ها پیشانی

جوانی و پیری پوست

نکات کاربردی در باب برنا سازی و رفع پیری پوست

انگشتانتان را بطور بدون واسطه روی ابروی خویش قرار دهید و ابروهای خویش را به یاری دستانتان بکشید و در عین درحال حاضر ابروهارا خودتا بالا تحت فرمایید(سوای امداد دست) . این عمل را 10 توشه انجام دهید .