سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماسک آلوئه ورا برای جوش فیس

بهترین ماسک صورت

 

ماسک رخ آلوئه ورا

محتویات:

 

2/1 قاشق سوپ خوری آلوئه ورا

2 قطره روغن درخت چای

1 قطره اسانس علف لیمو

مواد لازم را با هم ادغام نمایید و آن را به پوست منزه بزنید. بعد به بازه 20-30 دقیقه حوصله نمائید و سپس با استعمال از دستمال مرطوب و پاک ماسک را از روی صورتتان تمیز نمایید. فراموش نکنید که قبلی از تزکیه ماسک 2-3 دقیقه پوستتان را با آن ماساژ دهید. میتوانید برای فیض گیری سریعتر این ماسک را در زمان شب روی پوستتان نگه دارید.

 

ژل آلوئه ورا خواص ضد قارچ و ضد باکتریایی داراست که در معالجه جوش چهره و کاهش قرمزی ناشی از آن بسیار موءثر می باشند. آلوئه ورا همینطور مراحل تسکین را سرعت می بخشد. خواص عده کنندگی آن روغن مازاد و کثیفی را از پوست حذف می‌نماید تا از توسعه و گسترش جوش فیس پرهیز نماید.

 

روغن درخت چای خواص ضد باکتری و ضد ویروس داراست که سبب از میان رفتن باکتری‌ ها و ویروس‌ ها، جوش‌های رمز سپید و رمز سیاه می گردد. این ماده خاصیت ضد عفونی کننده و وقار‌ بخش مخصوص به شخصی داراست و برخلاف دیگر معالجه ‌های جوش فیس، روغن درخت چای چربی طبیعی پوست را محافظت می‌کند و سبب ساز جراحت طولانی تر به آن نمی ‌شود.

 

اسانس علف لیمو یکی‌از شایسته ترین روغن ها برای خودداری از جوش چهره میباشد. خاصیت آنتی باکتریال آن به حذف باکتری های به دام افتاده در فولیکول موی امداد میکند. علاوه بر این، خاصیت ضد التهاب اسانس علف لیمو سبب ساز کاهش التهاب و شدت جوش ها می‌گردد.

 

ماسک نعناع برای جوش فیس

 

ماسک خانگی نعناع برای جوش فیس

محتویات:

 

1 قاشق سوپ خوری خمیر نعناع

1 قاشق سوپ خوری ماست

2/1 قاشق چایخوری خاک رس

محتویات ماسک را باطن یک ظرف بریزید و هم بزنید، آن گاه آن را به پوست پاک بزنید و به برهه زمانی 20- 30 دقیقه شکیبایی فرمایید و در غایت ماسک را با دستمال مرطوب منزه فرمایید و مرطوب کننده بزنید. این ماسک را می‌توانید در هفته 2-3 توشه به کار گیری فرمایید.

 

نعناع به داشتن خاصیت ضد التهابی دارای شهرت میباشد. اسید سالسیلیک مو جود درین گیاه به معالجه جوش چهره یاری می نماید. وجود نعناع در ماسک فیس خانگی برای جوش، همینطور سبب ساز قابل انعطاف شدن و وقار پوست های کم آب میگردد.

 

ماست یک غذای فوق العاده با خاصیت ضد میکرب و ضد قارچ عالی میباشد. ماست بضاعت و توان از در میان بردن جوش رخ ها را دارااست و در عین اکنون قادر است از به وجود داخل شدن آنها خودداری نماید. اسید لاکتیک جان دار در ماست خیر فقط جوش رخ را از فی مابین می‌برد بلکه رنگ پوست را نیز بهبود می بخشد.

 

خاک رس منافذ پوست را گشوده کرده و چربی طولانی تر آن را جذب می‌نماید. خاک رس همینطور جوش ها و جای آن‌ها را برطرف می نماید و تندستی کلی پوست را افزایش می‌دهد.