سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به کارگیری از ماسک چه فوایدی دارااست؟

بهترین ماسک صورت

ماسک

استعمال از ماسک چهره یکی‌از مهمترین فرآیند حفظ از پوست میباشد. ماسک‌ها اکثرا از عصاره گیاهان و میوه‌های نو تنظیم میشوند. با به کار گیری از ماسک میتوانید پوست خویش را لایه‌برداری فرمایید. از ماسک برای ماساژ پوست نیز به کارگیری میشود. با تعیین یک ماسک مطلوب می‌قدرت اشکال اشتباهات پوستی مانند کم آبی و دهیدراته بودن پوست، قرمزی و … را برطرف کرد. همینطور با به کارگیری روزمره از ماسک‌های مطلوب میتوانید به آسانی چربی پوست خویش را در اختیار گرفتن فرمایید.

 

ماسک‌های رخ معمولا دربردارنده ترکیباتی مثل خاک رس، آلوئه‌او را، جلبک‌های دریایی، روغن‌های گیاهی، ویتامین‌ها و … میباشند. به همین جهت به کارگیری روزمره از ماسک پوستی شاداب، سلامت و درخشنده را برای شما به ارمغان می آورد.

 

به کارگیری از ماسک چه فوایدی دارااست؟

تزکیه منافذ پوست

ماسک‌ها با نفوذ به عمق پوست و منافذ آن، کاملا آلودگی‌ها، چربی‌ها و ناخالصی‌ها را تمیز می کنند. با به کار گیری روزمره از ماسک سلول‌های مرده از روی پوست برداشته می شوند. برای دوری از مسدود شدن منافذ پوست می توانید روزمره یا این که چندبار در هفته از ماسک به کارگیری فرمائید.

 

هیدراته کردن پوست

ترکیبات مو جود در ماسک فیس مطلوب برای پوست‌های کم آب و دهیدراته میباشد. آب مو جود در ماسک به عمق پوست نفوذ کرده و پوست شمارا هیدراته می کند. واضح میباشد که با ارتقاء آب سلول‌های پوستی، خواص الاستیسته پوست نیز ارتقاء می یابد. پوست هیدراته و مرطوب صورت شما‌را برنا و شاداب می نماید.

 

پرهیز از پیری پوست

به کار گیری روزمره از ماسک فرآیند مسن شدن پوست را نماید مینماید. ماسک‌ها به واسطه ترکیبات ویژه خویش سبب کاهش خطوط عمیق پوست، چین و چروک و لکه‌های پوستی میشوند.

 

محکم کردن پوست

پوست شل و ول و افتاده صورت شما‌را پیرتر میکند. نقص‌ افتادگی پوست با یک برنامه مراقبتی و به کارگیری روزمره از ماسک به راحتی حل می‌گردد. ماسک‌های رخ با تحریک ایجاد کلاژن و پرهیز از جراحت رادیکال‌های آزاد، از افتادگی پوست شما خودداری می نماید.

 

گونه های ماسک روزمره رخ

ماسک موز

از موز می توانید برای تنظیم یک ماسک خانگی طبیعی به کارگیری نمائید. این میوه خوش مزه پوست شما‌را مرطوب کرده و شادابی را به پوست بازمی‌گرداند. همینطور ماسک موز منجر سفتی و قوام پوست نیز می‌گردد. برای تهی این ماسک عالی یک موز میانگین را له کرده و آن را روی چهره و گردن خویش قرار دهید. پس از 20 دقیقه فیس و گردن را با آب سرد بشویید.

 

 

 

ماسک سرکه

سرکه یک ادغام منحصربه‌فرد برای قوام و سفتی پوست شماست. سرکه طبیعی با اثر بر روی پوست افتادگی و شل و ول شدن پوست شمارا به مرور دوره برطرف مینماید. برای استعمال از ماسک سرکه در آغاز فیس خویش را بشویید. 1 قاشق غذاخوری سرکه سیب را با دو فنجان آب ادغام نمایید. آن‌گاه این محلول را به آرامی روی پوست ماساژ داده اذن دهید کم آب شود. برای تهیه و تنظیم این ماسک می توانید از سرکه عادی نیز به کار گیری فرمایید.

 

 

 

ماسک شیر کم آب

ماسک شیر کم آب یک مخلوط عالی برای شادابی و نوسازی پوست میباشد. شیر با نفوذ به سلول‌های پوستی و تامین مواد ما یحتاج، پوست شمارا برنا و شاداب خواهد کرد. برای تهیه و تنظیم این ماسک 1.4 فنجان شیرخشک را با آب ادغام نمائید تا خمیری شود. آن‌گاه لایه ظرافت از آن را روی پوست خویش ماساژ دهید. اذن دهید این خمیر روی پوست کم آب شود. آن گاه فیس خویش را با آب گرم شست‌وشو دهید.