ماسک اوسرین خانگی برای رفع افتادگی پوست

بهترین ماسک صورت

برای شما دوست عزیز که ماسکی برای افتادگی پوست فیس بخصوص حریم لبها منظور بودید ماسک ویژه ی اوسرین را سفارش می‌کنم. درپی برای درک کردن روش تهیه و تنظیم این ماسک خانگی با ما یاروهمدم گردید

 

ماسک اوسرین خانگی برای رفع افتادگی پوست

برای شادابی و افتادگی پوست چهره خانمها و آقایان بخصوص حریم لبها چه ماسک طبیعی توصیه می دهید که بشود در خانه هم تهیه و تنظیم کرد ؟!

برای شما دوست عزیز که ماسکی برای افتادگی پوست چهره بخصوص حریم لبها مراد بودید ماسک ویژه ی اوسرین را پیشنهاد می کنم که با تهیه و تنظیم ی مواد لازم آن در خانه به راحتی می توانی آن را صحیح کرده و به کار گیری کنی .این ماسک به جهت وجود مواد بسیار موءثر برای پوست میتواند اقتادگی پوست چهره را به تعویق بیندازد و در شادابی و برنا نگه داشتن آن یاری بخش اعظمی نماید و تفاوتی هم نمی نماید هم برای خانمها و هم آقایان .

 

 

طولانی تر بدانید : 10 ماسک فیس خانگی که خانمها می بایست به کار گیری نمایند

 

مواد لازم برای تهیه و تنظیم ماسک اوسرین

روغن زیتون………. 50 گرم

سویای ناپخته………. 20 گرم

اوسرین…………….80 گرم ( اوسرین یک روغن میباشد که در داروخانه ها یافت میگردد)

عسل طبیعی ……..30 گرم

 

 

شیوه تنظیم ماسک اوسرین خانگی برای رفع افتادگی پوست

 

نخست سویا را با روغن زیتون باطن شیشه قهوه ای رنگ(شیشه شربت سرما خوردگی کودک ها) ریخته در جای گرم و بدون‌نور(باطن کابینت آشپزخانه) به بازه یک هفته نگهدارید. بعد از آن با استعمال از صافی ریزی (یا این که جوراب زنانه) آن را صاف کرده، این روغن را با توجه به یاری کاردک چوبی به اوسرین بیفزایید. سپس عسل را به‌تدریج به آن افزوده به طور کامل هم بزنید.

 این ماسک را هفته ای دو تا سه توشه به برهه زمانی ده عدد پانزده دقیقه  روی پوست زده و بعداز دوره مشخص و معلوم نخست با آب ولرم و آن‌گاه با آب سرد و خنک بشویید . این عمل را ترجیحا شب قبلی از خواب انجام دهید و هنگام خواب پوستتان را با کرم شب مطلوب آن مرطوب کرده و به آرامی خلاف جهت یعنی از ذیل به بالا ماساژ دهید .

 

مواد مو جود درین ماسک سبب ساز رفع افتادگی پوست گردیده آن را ترمیم می‌کند و شادابی را به آن برمی گرداند. مسلما از عسل طبیعی استعمال کنید تا اعجاز خاصیت آن را ملاحظه کنید.