سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه طور پوست قابل انعطاف و روشن داشته باشیم؟

بهترین ماسک صورت

چه طور پوست قابل انعطاف و روشن داشته باشیم؟

مطالب دارای ارتباط:

سفارش‌های طب سنتی برای داشتن پوست سلامت

آیا تلفن همراه تلفن همراه منجر جوش چهره می‌گردد ؟

معیارهای آشنایی پوست سلامت

معرفی رایج‌ترین بیماری‌های پوستی

تمامی اشخاص دوست دارا‌هستند پوستی قابل انعطاف و روشن داشته باشند. پوست قابل انعطاف هم منجر زیباتر شدن آنان می شود و هم به آن ها وقار می دهد. کارداران متعددی وجود دارا‌هستند که میتوانند بر زبری یا این که نرمی پوست و شفافیت آن اثر بگذارند. ما درین نوشته‌ی علمی به شما نشان می دهیم که به چه شکل می‌اقتدار با راهکارهایی بی آلایش، پوستی قابل انعطاف و واضح داشت.  

 

از عواملی که سبب ساز وحشتناک شدن پوست می گردد پرهیز کنیم

برای داشتن پوستی قابل انعطاف و واضح لازم بدانید چه عواملی برای پوست شما مضر میباشد و می تواند آن را وحشیانه و پایین نماید و بعد از آن از این دست اندرکاران هجران نمائید. در‌پی به یک‌سری گزینه از مهم ترین عواملی که نرمی پوست را تهدید میکنند اشاره می کنیم:

 

آلودگی هوا: آلودگی هوا اثرات بدی بر سالمی داراست که یک کدام از آنها زخم رساندن به پوست میباشد. کسانی که زیاد در معرض آب و هوای آلوده و کثیف قرار دارا هستند لطافت پوست خویش را از دست میدهند. عملکرد نماید تا جای ممکن در معرض هوای آلوده و کثیف نباشید و در‌صورتی‌که به زور می بایست هنگام آلودگی هوا خارج از منزل باشید از ماسک استعمال فرمایید و ضد آفتاب بزنید. بعد از وصال به خانه هم مسلما فورا چهره خویش را با صابون خانگی بشویید و سپس قابل انعطاف کننده بزنید.

 

با محافظت از پوست خویش، پوستی قابل انعطاف و روشن داشته باشید

 

نور و روشنایی شدید خورشید: قرار تصاحب کردن به برهه زمانی طولانی مقطع در معرض فروغ شدید آفتاب سبب ازبین رفت رطوبت پوست و وحشتناک گردیده آن میشود. وقتی که مجبورید در نوروروشنایی شدید آفتاب فعالیت فرمایید مسلما ضد آفتاب بزنید و از کلاه‌های نقاب دار برای مراقبت از پوستتان به کارگیری فرمائید. نوشیدن آب را هم فراموش نکنید تا بتوانید همچنان پوستی قابل انعطاف داشته باشید.

به کار گیری از شوینده‌های مطلوب: استعمال بیش تر از حد از صابون خانگی و شوینده و یا این که استعمال از شوینده‌های توانمند و معطر میتواند به پوست جراحت برساند و آن را وحشیانه و کم آب نماید. برای نگهداری نرمی پوست خویش تلاش نمائید صابونی گزینش نمایید که تماما به پوست شما سازگار باشد و فیس خویش را هم بیش تر از اندازه نشویید.

همینطور یادتان باشد که موقع شستشوی پیاله و خرقه از دستکش به کار گیری فرمایید تا پوست شما جراحت نبیند.

بیماری‌های مورد‌ای: بعضی وقتها وجود بیماری‌های مورد‌های قادر است پوست را وحشیانه کند. بیماری‌هایی نظیر دیابت، نادر کاری تیروئید، اگزما و یا این که کمبود ویتامین‌ها سبب کم آبی و وحشتناک شدن پوست می شوند. پس در حالتی که تا قبل از این پوستی قابل انعطاف داشته‌اید و با وجود نگهداری کافی از پوستتان، مبتلا کم آبی شده‌است این ایراد را بدون شوخی بگیرید و به‌دنبال یافتن علت باشید.

 

 

طریق‌های خانگی برای داشتن پوستی قابل انعطاف و روشن

پوست شما وقتی قابل انعطاف می ماند که رطوبت کافی داشته باشد. با به کار گیری از ماسک‌های خانگی پایین می‌اقتدار پوست قابل انعطاف و لطیف کرد.

 

 

ماسک های خانگی یاری می‌نمایند تا پوستی قابل انعطاف و واضح داشته باشید.

 

ماسک شیر: دو تا سه توشه در هفته به طور خویش شیر بزنید. شیر یک قابل انعطاف کننده عالی برای پوست چهره و تن شما خواهد بود.

روغن زیتون: روغن زیتون برای نرمی پوست دستان و چهره شما مطلوب میباشد. برای نرمی کف پا، آرنج و دیگر نواحی تن هم می‌اقتدار از روغن زیتون بهره مند شد.

آب لیمو ترش: آبلیمو یکی‌از تمیز کننده‌های طبیعی و رایج برای پوست میباشد. با به کارگیری از آبلیمو میتوانید پوست خویش را روشن سازید

آب نمک: ریلکس‌ترین و نادر هزینه‌ترین رویکرد برای قابل انعطاف کردن پوست، استعمال از آب نمک میباشد. آب نمک را هم برای قابل انعطاف کردن پوست فیس و هم برای قابل انعطاف کردن تن خویش می توانید به عمل ببرید. با یک توشه به کارگیری از آب نمک تا تعدادی روز پوستی قابل انعطاف و واضح خواهید داشت.