سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 منش برای به کارگیری از روغن نارگیل تا به صورت طبیعی جوانتر به

بهترین ماسک صورت

روغن نارگیل میتواند تحت عنوان پاک کننده ی طبیعی پوست چهره، کرم مرطوب کننده و یک ضد آفتاب طبیعی کار کرده و بیماری های پوستی را معالجه نماید.

10 منش برای به کارگیری از روغن نارگیل تا به صورت طبیعی جوانتر به حیث برسید

بیشتراز 1500 مطالعه موجود است که روغن نارگیل یک کدام از سالمترین غذاها درین سیاره می باشد ، مزایای روغن نارگیل و به کار گیری از آن بالاتر از آن چیزی میباشد که اکثر مردم ادراک مینمایند بدین عارضه ها روغن نارگیل این ایام اعتنا متعددی را به خویش جلب نموده است و خیر صرفا آن را به مواد غذایی یگانه تبدیل می‌کند، بلکه قادر است به سادگی جایگزین اکثری از تولیدها زیبایی سنتی باشد.

در متن تحت،برخی از شایسته ترین طریق های استعمال از روغن نارگیل را آورده ایم و با سپری شد عصر از قرائت آن‌ها، خواهید خواست که از شر تمام محصول ها بهداشتی پر اسم و رسم خویش خلاص گردید و یک بطری از روغن نارگیل را تنظیم نمایید!

طریق های به کار گیری از روغن نارگیل برای زیبایی پوست و گیسو

در اینجا 10 رویکرد که روغن نارگیل قادر است به شما یاری دهد برنا خیس به حیث برسید و پوست و گیسو زیباتری داشته باشید را خوا‌هیم اظهار کرد.

 

استعمال از روغن نارگیل تحت عنوان ضد آفتاب 

1.آن را به خمیر دندان خویش طولانی تر نمایید یا این که همت فرمائید روغن را بزنید

روغن نارگیل به صورت طبیعی دندان ها را سپید میکند و دربردارنده عنصرها ضد باکتری میباشد که دهن شما‌را جدید و تندرست نگه میدارد.در صورتیکه می‌خواهید خمیر دندان خودتان را صحیح نمایید، به راحتی روغن نارگیل آب گردیده، سودا و روغنهای ضروری آیتم عشق و علاقه خویش را با هم ترکیب نمایید.در یک پیاله بریزید و از خمیر دندان طبیعی خویش لذت ببرید، که هم اضافه برایتان می‌ماند و هم پولتان را صرفه جویی می کند!

مالیدن روغن ،یک تکنیک تطهیر دهن آئورودیک میباشد که سم را از تن بیرون مینماید. و حتی قادر است حفره های دندان را از فی مابین غالب شود. تمامی چیزهایی که شما می بایست انجام دهید این میباشد که یک قاشق غذاخوری روغن بنوشید و آن را در دهن خویش برای حدود 20 دقیقه نگه دارید و در دهانتان بچرخانید بعد دندانهایتان را به طور معمولی بشویید. 20 دقیقه هنگامی طولانی برای مبتدیان میباشد، بدین ترتیب با یکی از دو دقیقه استارت فرمائید و آن را بالا ببرید.

 

به کار گیری از روغن نارگیل تحت عنوان ضد آفتاب برای زیبایی پوست 

2. دئودورانت و بو خویش را بسازید

یه خرده روغن نارگیل، پاره ای بکینگ پودر و یک بخش از نوشابه گازدار و پودر فلوورت(سبزی هندی) و نشاسته ذرت بریزید و مخلوط نمائید. روغن های ضروری آیتم عشق خویش را برای عطری که دوست دارید و بوی نو بیش تر فرمایید.

اعتنا داشته باشید:زمانی که لحاظ شما به دئودورانت طبیعی خیس تغییر تحول داده شد، متوجه می‌شوید که شما مجبورید آن را اضافه تمدید فرمائید این به‌این عامل میباشد که دئودورانت های جانور در بازار منافذ تن را مسدود می‌کنند و از عرق کردن شما دوری می‌نمایند، که در واقع تندرست نیستند. شما می‌توانید با دئودورانت های طبیعی بیش تر شیرین گردید، ولی تندرست خیس و فارغ از سموم می باشند.

 

3.از آن تحت عنوان یک منزه کننده پیرایش طبیعی استعمال فرمائید

روغن نارگیل خیر فقط رطوبت پوست را ارتقا میدهد، بلکه می‌توانید پاره ای از آنرا روی یک تکه پنبه قرار دهید و پیرایش را به صورت طبیعی فارغ از هیچ سیرتکامل مواد افزودنی و شیمیایی که موجب بی آبی پوستتان می‌گردد، منزه فرمائید بعد از برداشتن آرایش و پیرایش، فیس خویش را با آب گرم و با حوله قابل انعطاف کم آب فرمایید.

 

10 طرز استعمال از روغن نارگیل برای زیبایی پوست و موی 

4. یک مرطوب کننده پوست صحیح فرمایید

تمامی نکات بخش 3 را مجدد انجام دهید، به غیر از روغن هایی که میخواهید بر روی پوست خویش نگه دارید و آن را با آب شستشو نکنید ،شما هیچ گاه نیاز به لوسیون یا این که کرم چهره ندارید - صرفا از روغن نارگیل به کار گیری فرمائید! مواد مفید پوست شمارا زنده و سلامت نگه میدارد، به علاوه بوی عالی می‌دهد و میتواند به پرهیز از چین و چروک پوست یاری دهد.

 

5. آن را درنرم کننده گیسو خوداضافه نمائید

نخست موهای خویش را شامپو نمایید تا هرگونه خاک یا این که باکتری را بشویید. اکنون، اذن می‌دهد تا در امر العمل قابل انعطاف کنندگی مقدمه شود! تمام چیزی که شما نیازدارید، روغن نارگیل، روغن جوجوبا و روغن های ضروری میباشد .

 

خاصیت روغن نارگیل برای پوست ومو

2قسمت از روغن نارگیل و 1 نصیب روغن جوجوبت  را در یک پیاله ادغام نمایید.آن‌ها را باطن یک کاسه شیشه ای بریزید و سفت ببندید. بگذارید 3-5 دقیقه بماند و در انتها با آب سرد بشویید.این مرطوب کننده مطبوع سبب می‌شود که موهایتان قابل انعطاف و ابریشمی شوند و همینطور به جهت رطوبت مو جود در روغن، سبب ساز از در بین رفتن وزی موی می شود!

 

6.آن را تحت عنوان کرم کوتیکول به کارگیری نمائید

 

گهگاه ناخن های ما می‌توانند کم آب و آسیب پذیر باشند، به ویژه در فصل‌زمستان. با این حالا، روغن نارگیل قادر است به کمبود رطوبت پوست و ناخن یاری دهد. به راحتی روغن نارگیل را روی نوک انگشتان خویش بزنید و روی ناخنتان را مالش دهید ، آن را نشویید، صرفا مقداری با دستمال کاغذی آن را تمیز نمائید تا همچنان یه خرده ار آن بر روی ناخن ها بماند.