سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روشی استعمال از ماسک چهره شکلات

روش‌ی استعمال از ماسک چهره شکلات

بهترین ماسک صورت
برای فایده‌مندی از خاصیت این ماسک،‌ بهتر میباشد طبق فرایند پایین کار فرمایید:

1. میتوانید ماسک چهره شکلاتی را با روغن زیتون یا این که روغن بادام مخلوط نمائید تا تاثیر آن تعدادی برابر شود.
2. بهتر میباشد از شکلات تلخ تحت عنوان ماده‌ی اصلی ماسک رخ استعمال نمایید، چون آنتی‌اکسیدان‌های مو جود درین گونه از شکلات بسیار بیش‌خیس از دیگر اشکال آن میباشند.
3. پیش از مالیدن ماسک به طور، پوست‌تان را به خیر و خوبی بشویید.
4. آن گاه،‌ این ماسک را به آرامی روی پوست‌تان بمالید و هم زمان به نرمی فیس‌تان را ماساژ دهید.
5. اذن دهید این ماسک دست‌کم یک ساعت روی چهره‌تان باقی بماند. به کارگیری از ماسک به پوست‌تان امداد می‌نماید سپر دفاعی کار کشته‌تری در قبال حمله‌ی باکتری‌ها داشته باشد.
6. در انتها، فیس‌تان را به خیر و خوبی بشویید.

نکته‌ها و هشدارها
1. به خواسته استعمال‌ی بی نقص از خاصیت این ماسک، بهتر میباشد از شکلات تلخ و خالص به کار گیری فرمائید؛ یعنی شکلات فارغ از قند و سوای بقیه ترکیبات مازاد. هر چه شکلات تلخ‌خیس باشد، بهتر میباشد؛ چون ترکیبات مغذی جانور در آن از شکلات‌های رنگی و شیرین بسیار بیش‌خیس میباشد.
2. از استعمال از ماسک فیس شکلاتی در تخت خواب پرهیز کنید، چون ممکن میباشد این چنین به خواب بروید، شکلات به پارچه‌ها و خرقه‌ها بچسبد و سبب جذب حشره ها شود.
3. در‌صورتی‌که پوست‌تان به راحتی تحریک می گردد و مبتلا آلرژی (حساسیت) میباشید، بهتر میباشد پیش از استعمال از این ماسک با دکتر یا این که کارشناس زیبایی مشورت کردن نمایید. چون پوست فیس کلیه‌ی انسان‌ها با شکلات سازگار وجود ندارد.

 

به حقیقت که میتوانید با به کار گیری از ماسک رخ شکلاتی از خاصیت فراوان آن فایده‌مند گردید. در صورتی به‌این ماسک عشق و علاقه‌مند گردیده‌اید، می توانید به مرکزها زیبایی مراجعه‌نمایید و از آن ها بخواهید برای‌تان از ماسک چهره شکلاتی به کارگیری نمایند. با این هم اکنون، می توانید در منزل، با دستان خودتان، ماسک چهره شکلاتی صحیح نمایید و از خاصیت آن فایده‌مند گردید.