سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درین مقاله 8 ماسک روغن زیتون

3. ماسک شیر نارگیل و زیتون برای گیسو وز

درین مقاله 8 ماسک روغن زیتون برای پوست و موی را به شما ملازمان عزیز و گرامی معرفی خوا هیم کرد که امید‌وار‌یم با مطالعه این مقاله بتوانید این ماسک های خانگی را در خانه به راحتی تنظیم نمائید.

 

روغن زیتون از گونه های روغن های طبیعی برای حفظ از پوست و گیسو میباشد و شما میتوانید آن را به آسانی با بقیه مواد طبیعی دیگر مخلوط فرمائید و ماسک روغن زیتون مفیدی را برای پوست و موهای خویش بسازید.

 

معرفی اشکال ماسک روغن زیتون

بخش اعظمی از اشخاص ترجیح می‌دهند برای شادابی پوست و نگهداری از موهای خویش از روغن های طبیعی نظیر روغن زیتون و روغن بادام و … به کار گیری کنند که هرمورد از آن‌ها دارنده خواصی بی سابقه میباشند. به‌دنبال این مقاله شیوه ایجاد 8 ماسک طبیعی با تنظیم گردیده با روغن زیتون را به شما دوستان عزیز یادگرفتن خوا هیم اعطا کرد.

 

 

 

 

ماسک طبیعی زیتون برای پوست

یکی شایسته ترین نحوه ها برای نگهداری و از فی مابین بردن جراحت های جان دار در پوست به کار گیری از ماسک های طبیعی میباشد و علاوه بر این ماسک های خانگی و طبیعی نسبت به ماسک های شیمیایی دارنده دلایل و هزینه کمتری می‌باشند براین اساس بهتر میباشد شما برای داشتن ظاهری شاداب و کامل از آنها به کارگیری فرمایید.

 

 

 

1. ماسک عسل و زیتون برای پوست 

 

در آغاز دو قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری عسل را باطن ظرفی مطلوب با یکدیگر ادغام فرمایید آنگاه رخ خویش را با صابون خانگی بشویید و لایه ای از ماسک عسل را روی پوست فیس تان به دوران نیم ساعت قرار دهید و پس از برهه زمانی دوره روایت شده پوست رخ خویش را با آب بشویید و از این ماسک طبیعی دو تا سه توشه در هفته استعمال نمائید.

 

 

 

2. ماسک ترکیبی روغن نارگیل و روغن زیتون زیتون

 

ماسک روغن زیتون و نارگیل از گونه های ماسک رخ ضد پیری می‌باشند و این روغن های طبیعی به جهت وجود مواد مفید سبب محکم خیس شدن پوست میشوند و لایه محافظی برای پوست در قبال اشعه های مضر روشنایی خورشید هستند.

 

 

 

مواد لازم 

 

روغن زیتون : دو قاشق غذاخوری

روغن نارگیل : یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه و تنظیم ماسک

 

برای تهیه و تنظیم این ماسک طبیعی در آغاز روغن نارگیل و زیتون را داخل ظرفی مطلوب با یکدیگر مخلوط نمایید بعد ترکیب این روغن های طبیعی را روی پوست فیس خویش بمالید و اذن دهید تا روغن ها به نیکی جذب پوست رخ شوند.

از این ماسک طبیعی بهتر میباشد سه توشه در هفته استعمال فرمایید تا به سود دلخواه خویش برسید.

 

 

 

3. ماسک عسل، روغن زیتون و دارچین 

 

نخست دو قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق غذاخوری دارچین را با یکدیگر به خیر ترکیب نمائید و این ماسک طبیعی را به مقطع 10 دقیقه روی پوست خویش قرار دهید و بعداز بازه زمانی دوره روایت شده پوست صورتتان را با آب بشویید آنگاه یه خرده روغن زیتون به طور خویش بمالید و پس از سپری شد چندین دقیقه مجدد پوست چهره تان را با آب بشویید و از این ماسک طبیعی هر روز استعمال نمائید.

 

 

 

4. ماسک روغن زیتون برای پوست کم آب 

 

مواد لازم 

 

زرده تخم مرغ : یکی

آرد : 1 قاشق غذاخوری

روغن زیتون : 1/2 قاشق غذاخوری

روش تهیه و تنظیم ماسک 

 

نخست مواد روایت شده را داخل ظرفی مطلوب با یکدیگر ادغام فرمائید تا خمیر یکدستی نتایج شود آنگاه خمیر را روی پوست خویش بمالید و به بازه زمانی 20 دقیقه مکث فرمایید و بعداز دوران دوره نقل شده چهره خویش را با آب ولرم بشویید. از این ماسک روغن زیتون طبیعی برای نگهداری رطوبت پوست به بازه 2 توشه در هفته به کارگیری کنید.

 

 

 

5. ماسک زیتون برای پوست های عادی و چرب 

 

مواد لازم ماسک برای پوست عادی 

 

ماست : 1/2 فنجان

آب خیار : 1/2 فنجان

روغن زیتون : 1/2 قاشق غذاخوری

روش تنظیم ماسک برای پوست های عادی 

 

نخست مواد روایت شده را باطن ظرفی مطلوب با یکدیگر ادغام نمائید بعد از آن ادغام ماسک را روی پوست فیس تان به بازه 15 دقیقه قرار دهید و بعداز دوران عصر نقل شده پوست خویش را با آب بشویید. از این ماسک طبیعی یک توشه در هفته به کار گیری نمائید.

 

 

 

مواد لازم ماسک برای پوست های چرب 

 

بلغور جو دوسر : 1 فنجان

روغن زیتون : 1/2 قاشق غذاخوری

نمک دریایی

شیر ترش : 1/2 فنجام

روش تهیه و تنظیم ماسک برای پوست چرب 

 

در آغاز مواد لازم نقل شده را باطن ظرفی مطلوب با یکدیگر مخلوط نمایید و این ماسک طبیعی را به بازه 15 دقیقه روی پوست چهره خویش قرار دهید و پس از برهه زمانی دوره روایت شده فیس تان را با آب بشویید دقت داشته باشید که‌این ماسک رخ چرب از تولید جوش و آکنه روی پوست دوری می‌کند.