سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماسک زردچوبه و شیر

بهترین ماسک صورت

در شرایطی‌که می پندارید که معاش به هم ریخته و پرمشغله‌تان شمارا از خوابی که برای داشتن پوست خوب احتیاج دارید، یا این که سرزدن به آرایشگاه به دور نموده است، نگران نباشید؛ می توانید با استعمال از این 6 ماسک رخ خانگی منحصر به فرد شب که طریق تهیه و تنظیم آنها بسیار بی آلایش میباشد، خیر صرفا به پوستی براق و روشن دست پیدا نمائید، بلکه هزینه‌ خرید محصول ها بهداشتی آرایشی را هم کاهش دهید. صرفا کاری که می بایست انجام دهید این میباشد که چندین دقیقه قبلی از خواب برای آن وقت بگذارید. این ماسک‌ها روی پوست کم آب میشوند و زمانی شما خوابید تاثیرشان را می گذارند؛ راه‌حل خیر و خوبی چهت نیل به پوست رویایی و نرمی که امید دارید.

 

1. ماسک زردچوبه و شیر

 

 

زردچوبه یک پاک کننده بسیار موءثر برای پوست میباشد. خاصیت زردچوبه در تزکیه سلول‌های مرده از سطح پوست و براق کردن آن میباشد. آرد نخودچی هم تیرگی پوست ناشی از آفتاب و لک‌های تیره پوست را از دربین می برد و در کنار آن سبب ساز کاهش چربی مازاد پوست می‌گردد. زردچوبه و آرد نخودچی در کنار هم منجر از فی مابین رفتن جوش میشوند. شیر جانور درین ماسک نیز خاصیت متعددی برای زیبایی و شادابی پوست داراست.

 

طریق تهیه و تنظیم:

1 قاشق غذاخوری زردچوبه

1 قاشق غذاخوری آرد

1 قاشق غذاخوری آرد نخودچی

یک پیاله بردارید و زردچوبه، شیر و آرد نخودچی را در آن خوب باهم ادغام نمایید. ادغام نرمی به دست می آید که میتوانید با استعمال از انگشتان روی تمام رخ و گردن بمالید. اذن دهید این ماسک روی رخ شما بماند و صبح روز آن گاه با آب سرد رخ‌تان را شست‌وشو دهید. برای فیض بهتر میتوانید این ماسک را 3 تا 4 توشه در هفته هم به کار گیری نمایید.

 

2. ماسک عسل و جو دوسر (پرک)

 

 

مخلوط عسل و جو دوسر در رفع بی آبی پوست بسیار موءثر میباشد و افزون بر آن به پوست آب‌رسانی میکند و رطوبت مایحتاج آن ‌را تامین می کند. در واقع این ماسک رخ خانگی تحت عنوان یک منزه کننده طبیعی و برنا‌ساز پوست فعالیت میکند. مخلوط این مواد در کنار هم می تواند از پوست مراقبت نماید.

 

روش تنظیم:

2 قاشق غذاخوری عسل

2 قاشق غذاخوری جود دوسر پرک

در آغاز این دو را باهم در یک ظرف کوچک ادغام فرمایید. آن گاه ادغام را کنار بگذارید تا به مرور قابل انعطاف شود و سپس خوب آن‌ را بکوبید و ادغام نمائید. این ماسک را پیشین از خواب روی چهره و گردن خویش بمالید و اذن دهید تمام شب روی رخ شما بماند. این ماسک فیس خانگی تاثیر خیر و خوبی در آب‌رسانی و ترمیم پوست‌تان در طول خواب شما داراست. ماسک چهره عسل و جو دوسر برای اشکال پوست مطلوب و قابل به کار گیری میباشد.

 

3. ماسک عسل و گوجه خارجی