سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماسک عسل :

بهترین ماسک صورت

در‌این نوشته‌ی‌علمی نحوه اصلاح کردن تعدادی ماسک آسوده و مالامال سود را برای معالجه و بهبود جای جوش یادگرفتن می‌دهیم.

 

ماسک عسل :

برای تهیه و تنظیم این ماسک به یه خرده عسل و مقداری ویتامینE که به صورت روغن یا این که پودر جوز میباشد بیش تر فرمایید. آنها‌را به طور کامل با هم ترکیب فرمایید تا تماما حل شوند. آن‌گاه این ماسک را بر روی نصیب هایی که دارنده جوش میباشد یا این که جای جوش داراست، بگذارید. بعداز 20 دقیقه پوست خویش را با آب ولرم بشویید و بعد از آن آب سرد به پوستتان بپاشید. بهتر میباشد این ماسک را هفته ای یکبار استعمال فرمائید.

 

 

ماسک اسفناج :

یه خرده اسفناج برداشته و آب آن را بگیرید. یه خرده سفیداب را به تدریج به آن بیش تر فرمائید و خوب آن مواد را بهم بزنید تا به طور کامل با هم ادغام شوند. این ماسک را نیز بر روی جوش ها و جای جوش قرار دهید.این ادغام اثر ها جوش را از میان می‌برد.

 

ماسک زرده تخم مرغ :

برای تنظیم این ماسک، یک زرده تخم مرغ را در عسل ریخته و هم بزنید تا بخوبی با هم مخلوط شوند. بعد از آن یه خرده روغن زیتون را به مواد بیافزایید و آن مواد را با هم خوب مخلوط فرمائید. این ماسک را روی پوست خویش بگذارید و مقداری پوستتان را ماساژ دهید. اذن دهید این ماسک به مقطع 1 ساعت روی پوست باقی بماند. بعد چهره خویش را با آب ولرم بشویید. بهتر میباشد از این ماسک یک روز فی مابین به کار گیری نمائید تا بخوبی تأثیر نماید.