سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماسک صورت

بهترین ماسک صورت
اشکال ماسک چهره را چه وقتی بگذاریم بهتر میباشد؟
قبلی از اینکه از ماسک فیس به کارگیری نمائید بایستی بدانید که یک ماسک فیس چه میباشد؟ از چه موادی درست شده میباشد؟ چه کاری بر روی چهره انجام می‌دهد؟ شایسته ترین دوره گذاشتن ماسک رخ چه وقتی میباشد؟ هر ماسک چه مقطع می بایست بر روی پوست چهره بماند؟

ماسک رخ، یک ترکیب دربردارنده مواد معدنی، ویتامین ها و عصاره های میوه ها و صیفیجات میباشد که بیش تر برای معالجه آکنه و جوش رخ، پاکسازی، قابل انعطاف کردن، برنا سازی و بستن منافذ گشوده پوست رخ استعمال می‌شود.

به‌دنبال یاور ما باشید تا با شایسته ترین دوره گذاشتن اشکال ماسک روی پوست چهره و طریق به کارگیری از آن‌ها بیش تر آشنا گردید؛

شایسته ترین عصر گذاشتن ماسک روی رخ
دقت : پیش از گذاشتن هرگونه ماسک بر روی فیس و نواحی حساس تن، با مالیدن کمی مقداری از آن بر روی پوست دست خویش به بازه زمانی دست کم 20 دقیقه، از نداشتن آلرژی نسبت به آن اطمینان نتایج نمائید.

1. ماسک تطهیر رخ
ماسک منزه کننده چهره برای پاکسازی و لایه برداری عمیق پوست رخ به کار گیری می‌شود. یک ماسک فیس خوب میتواند به تطهیر بدون نقص پوست یاری دهد و حتی بعضی ماسک های منزه کننده می‌توانند منجر سم زدایی پوست چهره شوند.

در‌صورتی‌که پوست کم آب دارید به شما سفارش می‌کنیم که از این گونه ماسک ها استعمال نکنید.

شایسته ترین دوره گذاشتن ماسک منزه کننده فیس، شب قبلی از خواب است. در زمان روز پوست شما آلوده و کثیف گردیده، منافذ پوست گشوده می باشند و هنوز اثر ها پیرایش بر روی چهره مانده میباشد، شب ها قبلی از رفت به رختخواب از یک ماسک تمیز کننده چهره استعمال نمائید.

2. ماسک آب رسان پوست چهره
ماسک آب رسان فیس، سبب ارتقاء هیدراتاسیون پوست گردیده، خستگی پوست را از دربین میبرد، سبب ساز پر‌نور خیس و براق خیس شدن پوست گردیده و به پرتر شدن رخ های لاغر یاری می نماید. (دقت داشته باشید که تلاش این گونه ماسک ها با ماسک مرطوب کننده چهره متعدد میباشد.)

این جور ماسک ها برای همگی ی گونه های پوست مطلوب میباشند.

شایسته ترین عصر گذاشتن ماسک آبرسان پوست رخ، شب پیشین از خواب می‌باشد.

3. ماسک مرطوب کننده فیس
ماسک مرطوب کننده رخ، سبب ارتقا رطوبت در پوست گردیده و به قابل انعطاف شدن پوست فیس امداد می‌کند. این گونه ماسک ها برای پوست های مختلط و پوست کم آب مطلوب می باشند. ولی کسانی که پوست چرب دارا‌هستند، بهتر میباشد از این جور ماسک استعمال نکنند.

شایسته ترین عصر گذاشتن ماسک مرطوب کننده رخ، شب گذشته از خواب میباشد. البته درصورتی که پوست کم آب دارید می‌توانید صبح بعداز بیدار شدن از خواب، از این ماسک استعمال فرمائید.

4. ماسک پر‌نور کننده پوست
ماسک پر‌نور کننده پوست، چین و چروک را رفع کرده و به برنا سازی پوست فیس یاری می‌نماید، علاوه بر این با پاکسازی و از فی مابین بردن لکه های پوست به پر‌نور خیس شدن پوست رخ امداد می‌کند. این مدل ماسک برای کلیه گونه های پوست مطلوب میباشند.

هر روز میتوانید از این جور ماسک ها استعمال نمائید. شایسته ترین دوره گذاشتن ماسک پر‌نور کننده پوست، شب قبلی از خواب می‌باشد.

5. ماسک ادب دهنده فیس
بعد از یک روز آکنده‌از تنش و استرس، استعمال از یک ماسک متانت دهنده فیس میتواند اثرها خستگی و التهاب پوست فیس را از میان پیروز شود.

شایسته ترین عصر گذاشتن ماسک متانت دهنده چهره، شب گذشته از خواب است.

6. ماسک بدور دیده
ماسک بدور دیده یک کدام از شایسته ترین طریق های معالجه پف و سیاهی و همینطور رفع چروک بدور دیده هست. سفارش می شود که ماسک به دور دیده را حداکثر تا 20 دقیقه به دور دیده نگه دارید و آن‌گاه بشویید.

شایسته ترین عصر گذاشتن ماسک به دور دیده، شب گذشته از خواب و هر روز صبح بعداز بیدار شدن از خواب میباشد.

برهه زمانی دوره ماندن گونه های ماسک ها بر روی رخ
بازه عصر ماندن ماسک بر روی فیس بسته به دسته ماسک، قادر است از 3 دقیقه تا 30 دقیقه مختلف باشد. متخصصان می‌گویند که در صورتیکه از ماسک های اسیدی به کار گیری می‌کنید، نباید بگذارید 10 تا 15 دقیقه بیش تر بر روی چهره بمانند، زیرا پوست را تحریک می نمایند.

مثلا ماسک مرطوب کننده پوست دربرگیرنده اسید گلیکولیک و اسید هیالورونیک می‌باشند که در حالتی‌که طولانی تر از 30 دقیقه بر روی پوست بمانند، آن را تحریک می‌نمایند.

همینطور ماسک خاک رس در حالتی‌که زیاد بر روی پوست بماند، قادر است منجر کم آبی پوست رخ شود.

ولی در‌صورتی‌که از ماسک های خانگی میوه ای به کار گیری می‌کنید، دوران دوره ماندن آنها بر روی پوست می‌تواند در بین 30 تا 60 دقیقه باشد.

1. مقطع عصر ماندن ماسک سیاه (بلک ماسک) روی چهره
بازه عصر استعمال از ماسک سیاه
دوران عصر استعمال از ماسک سیاه
ماسک سیاه یکی‌از شایسته ترین ماسک ها برای تطهیر پوست رخ بوده و می‌تواند به پر‌نور خیس شدن و براق خیس شدن پوست فیس یاری دهد.

فیس خویش را منزه بشویید و یک لایه ماسک سیاه را بر روی پوست رخ (پیشانی، سیرتکامل ها، بینی و زنخدان) بمالید، بگذارید تا کم آب شود. به آرامی ماسک را از روی پوست فیس بردارید و با آب گرم خوب بشویید.

این ماسک را یک توشه در هفته به کار گیری فرمائید تا سود بگیرید. بهتر میباشد ماسک سیاه 15 تا 30 دقیقه بر روی پوست رخ بماند تا تماما کم آب شود.

2. برهه زمانی دوره ماندن ماسک عسل روی فیس
ماسک عسل یکی شایسته ترین ماسک های خانگی برای معالجه آکنه و جوش رخ به حساب آورده می شود. عسل دارنده خاصیت ضد میکروبی و ضد التهابی قادر میباشد که قرمزی پوست را رفع کرده و آکنه و جوش چهره را معالجه مینماید.

پیشنهاد میشود که هر شب پیشین از خواب از ماسک عسل طبیعی بر روی پوست رخ به کار گیری فرمائید، بعد از به کارگیری از ماسک عسل، بهتر میباشد یک ماسک کاغذی بر روی آن بگذارید تا بر روی فیس بماند.

متخصصان می‌گویند که بهتر میباشد ماسک عسل فی مابین 30 تا 60 دقیقه بر روی پوست فیس بماند.

چه‌طور از ماسک رخ به کار گیری کنیم؟
طریقه به کار گیری از ماسک فیس :

دوش بگیرید تا پوست چهره شما به طور کامل پاک شود.
هر ماسک را دستکم بایستی 10 تا 15 دقیقه بر روی پوست فیس نگه دارید تا تماما کم آب شود.
بعد از اینکه ماسک کم آب شد، رخ خویش را با آب گرم بشویید، این امداد می نماید تا ماسک به راحتی از پوست شسته شود.
بر روی پوست چهره خویش یک تونر یا این که مرطوب کننده بزنید.
بعداز ماسک فیس چه کنیم؟
بعداز شستشوی ماسک، پوست چهره را خوب کم آب نمایید و با یک پد پنبه ای کمی تونر بر روی پوست رخ و گردن بمالید (تونر منافذ گشوده پوست چهره را کوچک خیس می‌کند)، بعداز آن هم مقدار بسیار مقداری کرم مرطوب کننده بر روی پوست فیس بمالید تا از کم آب شدن پوست دوری نماید.